Hakkımızda

Misyonumuz

Assess, insan kaynakları alanında, kaliteli, güvenilir ve bilimsel yöntem ve araçlarla bireylerin ve kurumların her türlü ölçme değerlendirme ve yetkinlik gelişim ihtiyaçlarına destek sağlar. Her biri kendi alanında uzman olan, koçluk ve yönetim deneyimine sahip danışman ekibiyle uzun yıllardır Türkiye’de hemen her sektörde 250’den fazla kuruma yetkin ve donanımlı danışmanlık hizmetleri vermektedir.

 

Çalışmalarımızda, dürüstlük, doğruluk ve adalet ilkelerini ve insani değerlerin korunmasını en temel önceliğimiz sayarız.  

Assess'in Hikayesi

Assess İnsan Gücü Değerlendirme ve Danışmanlık, 2002 yılında Türkiye’de kurumların yetkinlik ve değerlendirme kavramlarıyla yeni tanışmaya başladığı günlerde, geçerli ve güvenilir araçlar kullanarak, etik bir yaklaşımla hizmet vermeyi ilke edinen Berna Gülgöz tarafından kuruldu. Psychological Assessment Resources (parinc.com) şirketinden NEO PI-R kişilik envanterinin Türkiye lisans haklarını aldı.  Türkiye uyarlaması kapsamlı bir bilimsel çalışmaya dayanan NEO PI-R’ın Türkçe sürümü bu alanda önemli bir eksikliği giderdi ve sonrasında bir çok bilimsel araştırmada kullanıldı. Kişilik ve yetkinlik ölçümünün yanı sıra yetenek, beceri ve dil testlerini ürünleri arasına kattı.

 

Assess, büyük bir uluslararası firmanın Türkiye’deki kuruluşu için gerçekleştirilen  Assessment Center projesini yöneterek sektörde adını duyurdu.  Bunun ardından gelen birçok proje ile birlikte hizmetlerini ve ekibini genişletti.  Her sektörden kuruma ölçme ve değerlendirme danışmanlığı sunmanın yanı sıra zaman içinde hizmetleri arasına kariyer danışmanlığı, eğitim, ve koçluk eklendi. Ürünlerini, değişik amaçlara yönelik testler geliştirerek ve kurumlara özel test yazılımı hizmetiyle zenginleştirdi.

 

Bugün Assess’in gücünü ve başarısını oluşturan faktörler, kullandığı araçların bilimsel geçerliliği, geliştirdiği sağlam teknik ile değerlendirme kalitesi, farklı sektör deneyimi, YETKİNLİK kavramı konusunda uzmanlığı ve aralarında ölçüm kalibrasyonu ve tutarlılığı yüksek olan kıdemli danışmanlardır.

 

Assess’in ölçme ve değerlendirme sürecinin tamamlayıcısı olarak gördüğü önemli bir hizmeti de yetkinlik geliştirme konusunda verdiği destek sistemleridir.

Ekibimiz

Hedefimiz, insanların güçlü yanlarıyla görevlerin gerektirdiği özellikleri bir araya getirerek kurumların en uygun adayları belirlemeleri, bireylerin de kendilerini mutlu edecek ortamlarda potansiyellerini gerçekleştirmeleridir. Ekibimizin değişik sektörlerdeki tecrübelerini araçlarımızın bilimsel sağlamlığı ile birleştirerek güvenilir ve yararlı çözümleri sunmaktayız.

Berna Gülgöz

Berna Gülgöz 1980’de Robert Kolej, 1984’de Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun oldu. 1985’de University of West Georgia'da MBA derecesini tamamladıktan sonra 10 yıl boyunca Amerika Birleşik Devletleri’nde yaşadı ve çeşitli kurumlarda proje yöneticisi olarak çalıştı. Aynı zamanda Huntington Üniversitesi’nde İşletme Bölümünde dersler verdi.

 

1994’de Türkiye’ye döndü ve sırasıyla Koç Holding 2000 Yeniden Yapılandırma Proje kapsamında Coopers and Lybrand ve Coda Financials firmalarıyla beraber proje yöneticisi olarak,  bir Hollanda firması olan Baan’da Kurumsal Kaynak Planlaması konusunda Türkiye’deki pek çok firmaya ERP satışı yaptı ve danışmanlık verdi. 

 

Bu süreçte, kurumlarda her türlü iş süreçleri ve yeniden yapılandırma konularında deneyim edinerek 2000’li yılların  başında Doğuş Holding’in Ardıl Yedekleme Planlaması ve Üst Düzey Yönetici Geliştirme/Ölçme Değerlendirme Projesini hazırlama projesinde yer alarak Stratejik İnsan Kaynaklarına geçiş yaptı. 

 

Daha sonra bağımsız olarak İnsan Kaynakları Ölçme Değerlendirme konusunda çeşitli firmalara danışmanlık veren Berna Gülgöz, İnsan Kaynakları alanında çalıştığı dönemde SHL ve özellikle Retail konusunda Üst Düzey Yönetici Değerlendirme Merkezlerinde uzman olan People Solutions isimli Amerikan firmalarından detaylı Assessment Center eğitimleri aldı. Linkeage, Bank of America, London School of Business ve Almanya Volkswagen Executive Development Center ile “best practice” uygulamaları kapsamında yurt içi ve dışında bilgi paylaştı ve birlikte çalıştı.

 

Temmuz 2002’de kendi firması Assess İnsangücü Değerlendirme ve Danışmanlık’ı kurdu.

Nurten Meriçer

1962, İstanbul doğumludur. 1984 yılında Boğaziçi Üniversitesi, İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü’nden mezun olmuştur. 1986 yılında University of West Georgia’da MBA derecesi almıştır.

 

1986 yılında başlayan çalışma hayatında Şişe ve Cam Fabrikaları, NCR, Ege Seramik, Doğuş Grubu, OYAK, AVRASYAcom, ISTCOM A.Ş. gibi bir çok köklü kurumun Pazarlama, İnsan Kaynakları departmanlarında Yönetici sıfatıyla görev almış ve Yönetim Kurulu Üyeliği yapmıştır.

 

2005 yılından bu yana İnsan Kaynakları, AB Proje Hazırlığı ve Yönetimi, Ölçme ve Değerlendirme ve Gelişim Merkezleri, Yetenek ve Performans Koçluğu, Kültür Sanat Organizasyonları ve Tasarım Yönetimi alanlarında danışmanlık ve yapım hizmeti vermekte olan Solo Projeler Danışmanlık şirketinin sahibidir. 

Ü. Aslıhan Özkan

Orta Doğu Teknik Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Makina Mühendisliği Bölümü’nden 1995 yılında mezun oldu. Marmara Üniversitesi İşletme Fakültesi’nde Executive Development Programı’nı ve Yeditepe Üniversitesi Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bölümü’nde yüksek lisansını tamamladı. Halen İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi’nde Yönetim ve Organizasyon alanında doktora çalışmalarına devam etmektedir.

 

1995 yılında iş hayatına başlayan Özkan otomotiv, finans ve perakende başta olmak üzere farklı sektörlerde insan kaynakları, eğitim ve geliştirme alanlarında görev yaptı. Eğitim verdiği başlıklar arasında iletişim becerileri, sunum teknikleri, eğiticinin eğitimi, duygusal zeka, takım yönetimi, müzakere teknikleri ve Y kuşağı yönetimi konuları yer almaktadır.

 

2010 yılında koçluk eğitimini Adler International Learning'de tamamlayan Özkan, bireysel ve kurumsal koçluk hizmetleri vermektedir.

 

2013 yılında İKA Eğitim ve Danışmanlık şirketini kuran Özkan’ın hizmet alanları insan kaynakları süreç danışmanlığı, eğitim danışmanlığı, yetenek yönetimi ve değerlendirme merkezi uygulamalarıdır.

 

Evli ve iki çocuk annesidir.

Emel Gülcüler Coruk

Emel Gülcüler Coruk, İstanbul Üniversitesi Mühendislik Fakültesi'nden mezun olduktan sonra, aynı üniversitede Mühendislik Jeolojisi alanında yüksek lisans programını ve eş zamanlı olarak İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadı Enstitüsü'nde İş İdaresi ve Finansal Yönetim programını tamamlamıştır.

 

İş hayatına 1987 yılında Sandoz İlaçları A.Ş’ de başlamış ve sonrasında Novartis A.Ş. adını alan firmada Hazine ve Risk Yönetim Direktörü olarak çalıştığı dönemde çeşitli yurt içi ve yurt dışı projelerde yer almıştır. Aynı görevi bir süre Sarkuysan Bakır Sanayi A.Ş.'de sürdürdükten sonra kurumsal hayattaki deneyimlerini diğer profesyoneller ile paylaşmak üzere 2012 yılında Dale Carnegie Eğitim Şirketi'ne katılmış ve sertifikalı DC eğitmeni ve iş koçu olarak pek çok kurumsal firmada teknik ve kişisel gelişim eğitimlerinin yanı sıra koçluk ve ölçme- değerlendirme çalışmalarında bulunmuştur.

Emel Gülcüler Coruk Uluslararası Koçluk Federasyonu'ndan (ICF) ACC Koçluk sertifikasına, The British Psychological Society onaylı Değerlendirici Sertifikasına ve Neo PI-R Kişilik Envanteri Analiz ve Değerlendirme Sertifikasına sahiptir.

 

2016 yılından bu yana danışman, yönetici koçu ve eğitmen (özellikle liderlik, sunum ve iletişim teknikleri konularında) olarak çalışmalarını sürdürmektedir.

Hüma Aktoluğ

1964, İstanbul doğumludur. Lise öğrenimini Saint Benoit Fransız Lisesinde, üniversite öğrenimini İstanbul Üniversitesi İktisat Bölümünde tamamlamıştır. Florida Jacksonville Üniversitesinde  1 senelik eğitim programına katılmıştır.

Koç Topluluğunda başladığı kurumsal çalışma hayatı 22 sene sürmüş ve sırasıyla Ram Dış Ticaret  A.Ş.,  Beldeyama A.Ş., İhracat Bölümlerinde ve Koçbank/Yapı Kredi Bankası A.Ş. Eğitim/Değerlendirme Merkezi Bölümlerinde yöneticilik yaptıktan sonra Arçelik A.Ş. den emekli olmuştur.  2007 yılından beri farklı sektördeki firmaların Değerlendirme/Gelişim Merkezi ve İşe Alım süreçlerinde danışmanlık yapmaktadır.

Berna Gülgöz

 

Çiğdem Başara

 

Damla Aşçı

 

Gül Yürekli Er

 

Merve Köylü

İletişim

Adres:

Esentepe Mah. Büyükdere Cad.  Levent 199 Apt. No:199/6

Şişli/İstanbul

Tel:

0212 273 26 53

© 2020 Gülgöz İnsan Kaynakları Danışmanlık Tic. Ltd. Şti.